petek, 11. maj 2012

Ob sotočju Krke in Save

Ko pri Čatežu zapustite avtocesto proti Zagrebu in zavijete proti Brežicam, se zapeljete po mostu preko Save. Če ste pozorni  na levo stran, malo višje zagledate idilično sliko zlitja dveh slovenskih rek, Save in Krke. Okrasita ju kovinska mostova še iz časov Avstroogrske, ki še danes povezujeta Brežice in cesto proti Kostanjevici in naprej. Večkrat se peljem po tej poti, tudi preko omenjih mostov, vedno me očara ta slikovitost pokrajine in kovinskih mostov.
Pa sem se odločil, da enkrat s fotoaparatom malo ovekovečim ta prelepi kraj. Najprej sem se ustavil ob gostilni tik pod mostom čez Savo, stopil do vode ter se malo razgledal po toku gor in dol ter tamkaj posnel novi most čez Savo. Prav s tega mostu sem napravil tudi nekaj posnetkov zlitja obeh rek in starih mostov čeznju.





Pot me je peljala naprej do Krške vasi, kjer sem se  ustavil ob znani gostilni, kamor sem včasih zahajal na jagenjčka in odojka z ražnja. Ob prelepih pogledih na Krko, opuščene mline in čudovito okolico sem se ponovno"razvnel" s kamero, kajti bilo je kaj videti in fotografirati.





Pot me je vodila preko mostu čez Krko in po njenem levem bregu, nekaj časa ob vodi, nekaj časa med vaškimi hišami. Res lep kraj za življenje, tako za oči in dušo seveda. In na sredi mostu me je doletela spet stara fotografova nevšečnost, da imaš vedno napačen objektiv na kameri, ko se pojavi priložnost, ki hitro mine. Ko sem pogledal preko mostu v dokaj mirno vodo, je v njej plavalo nekaj res velikega, tako čez pol metra dolžine sigurno, a kaj češ v takem primeru s širokokotnikom. Preden sem ga zamenjal s teleobjektivom, je šla priložnost po vodi, pravzaprav pod vodo na ono stran mostu, čezenj pa zaradi vozečih svtomobilov nisem mogel. Ko sem se le uspel prebiti na drugo stran, je bil vodni silak verjetno že pod savskim mostom. A nekaj ribjega drobiža se je tam doli v vodi še vseeno nahajalo.



Barve v naravi so bile ta dan zaradi zgodnje dopoldanske ure in čistega zraka res ugodne, motivov pa tudi ni manjkalo. Poti skozi vas med hišami nisem dobro poznal, do vode pa zaradi ograj med hišami tudi nisem mogel več, zato sem se vrnil do avtomobila in še malo "potegnil" mimo vasi Velike Malence ob desnem bregu Krke. Kar nekaj prostorov ob vodi je urejenih in nudi možnosti za rekreacijo, čolnarjenje, kopanje ali sprehod. Vidi se, da se domačini trudijo, da ponudijo užitek ob vseh teh naravnih danostih in lepotah.








To pot sem tam okoli Krkinih brežin kolovratil sicer sam, kar je bila zame seveda prednost in zadovoljstvo, a bil je pač navaden delavnik. Verjetno pa je sicer konec tedna in sploh poleti tamkaj kar živahno in zanimivo.

Ob koncu tega kratkega, a lepega potepa sem se seveda odločil, da se sem še vrnem in nadaljujem s svojim raziskovanjem in občudovanjem tega območja, če ne prej pa jeseni, ko bodo spet zažarele nove barve v naravi.

Preostanek fotografij si je možno ogledati tukaj

Ni komentarjev: